Gran canaria, dag 3

Hej igen! Vi kommer nog bli stammisar pa den har spelhallen dar det finns internet.
Hittills har vi inte gjort sa speciellt mycket mer an njutit av varmen och solen, samt atit massa mat. Viktuppgang pagar for fullt vill jag lova, hua!
Jag har faktiskt till och med badat i poolen idag! Ar ganska stolt over mig sjalv och ja tror my ar stolt over mig ocksa. Sag nu att man kan stoppa in minneskort fran digitalkameran har sa att vi kan lagga in lite bilder, men vagar inte prova idag. Men sa smaningom sa kommer det nog in :) Kanske ska fraga nagon har forst och se sa att det verkligen gar.

Vi har pratat om att aka till ett vattenland nagon dag och simma med sjolejon! VILKEN GREJ!!! Och har aven pratat om att aka ivag pa kamelsafari. Det kommer ni fa hora mer om senare i sadana fall. Hoppas att ni allihopa mar bra! Jag mar fantastiskt bra! Har inte vagat oss ut pa nattklubbar och sadant an, men det kommer kanske. Kanner inget storre behov av det just nu utan det ar bara skont att vila upp sig.

Ha det underbart dar hemma! Jag saknar er! Manga kramar!! ♥

Kommentarer
Postat av: lizzie

kul att höra av er. Men vad har hänt!Varför är ni inte på festhumör? Behöver ni vila upp er. Men huvudsaken är att ni trivs. Kramar

2010-01-23 @ 16:09:39
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0