Gran Canaria, dag 11

Hej pa er.

Idag har vi varit pa en liten utflykt ett stort gang. Vi har gaddat ihop oss med ett svenskt gang pa tre killar och sedan ett stycke broder som vi hanger ganska mycket med. Sa de tog med oss till Puerto Rico idag. Vadret ar molningt och trakigt, sa det var en perfekt sysselsattning! Gick langs en lang strandpromenad och my och de andra grabbarna badade for fullt i Atlanten ;) Faktiskt sa verkade det inte vara saaa jattekallt...
Sedan blev det en taxi tillbaka for att slappa lite pa rummet och nu sitter vi har.

Ikvall blir det lugnt igen. Ska spela plump med de andra har jag hort? Hm, aldrig gillat det kortspelet, men det kan kanske bero pa att jag inte riktigt vet hur man gor? Jaja, jag far ge det en chans!

Imorgon hoppas vi pa sol igen! :)

Ha det bra alla dar hemma, saknar er massssssor! Kramar ♥


My & jag pa kreta i varas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0