Fredag

Kors i taket.
Dra på trissor.
Mamma kanske ska bjuda mig på en resa till new york i början av april.
Undra vad jag har gjort för att förtjäna det..
Jösses.
Jag är chockad.


Godmorgon föresten! Hur mår ni? Själv mår jag hyffsat, lite trött & sådär bara. Blev inte så många timmars sömn inatt men det gör då ingentingen för imorgon är det helg vilket innebär att farmor ska firas och det blir fest hos Tove & Matthias all night long.

Nu blire jobb för mig till 16,30 och sedan får vi se :) Ska eventuellt få mitt hår kapat idag också, yey! Jag tror det behövs. Mitt hår har nog blivit tunnare den senaste tiden. Blä, som att det inte redan var tunt. Nej åter till saken. Nu ska jag jobba. Kram ♥

(5 DAGAR KVAR TILL GRAN CAN! DO WE LOVE IT? YES WE DO!)



NYC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0