Fredag

Nu har man varit ledig i 3 dagar men inte är man piggare för det.
Kan möjligtvis vara för att det har blivit två sena kvällar med spel & trevligt sällskap, men ändå.

Jag har för övrigt gjort av med alldeles för mycket pengar nu under min lediga tid, på saker som jag egentligen inte behöver, men ändå älskar så som mjukis-dress. Suck. Men den är världens mysigaste! Nästan i alla fall.
Kallt är det också, men jag är absolut inte bitter!

My och jag kom på en sak. Vi ska göra som Kenza när vi är utomlands. Alltså, ta dessa dagliga hoppkort. Kan bli skoj! Väldigt graciösa hopp kommer det minsann bli. Och ett brutet ben eller två ;-) Eller inget. Hoppas inte på något faktiskt. Och ja, vi härmar!
12 dagar kvar. Weeeho!

Imorgon är det åter igen jobb som gäller, 13.30-22.00 och efter det vidare till fest direkt. Hua, att folk alltid ska planera in sina fester när jag jobbar kväll? ;-) Eller så är det helt enkelt jag själv som önskar fel schema. Hur eller hur så ska det bli trevligt, det blir väl som vanligt vad man gör det till.

Detta vad allt för mig ikväll. Sov gott! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0