Tisdag

Att vakna med sprängande huvudvärk är aldrig roligt. Det är inte ofta jag tar panodil utan att någon säger till mig att göra det eller i alla fall föreslår det, men idag gjorde jag det. Nu börjar det släppa efter lite, vilket är skönt :)
Sitter hur som helst på jobbet för att jobba en dag och sedan vara ledig i yttligare tre dagar. Härligt! Vet inte riktigt vad ledigheten innebär med det finns en hel del som borde göras. Passet är fixat inför resan, men måste ha lite andra smågrejer också :-) Men först har jag planerat att råna en bank eller två...

Och just det. Jag har kommit på mig själv med att vara väldigt dålig på att uppdatera bloggen när jag inte jobbar. Kan bero på att det är när jag jobbar som jag har tråkigt eller eventuellt tänker lite extra mycket när det blir invecklade inlägg. Vad vet jag? Men jag måste nog bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0