Onsdag

Jag hatar att frysa & jag hatar att vara varm, när det inte är på mina egna villkor. Så, nu vet ni!

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit gott tills dess att klockan ringde. Då var det kört. Fryskyckling som jag är så kunde jag verkligen inte gå upp från sängen. Fyfasiken.
Vaccinationstanten var i alla fall trevlig igår och jag frågade vad det var för fel på mig. Efter lite följdfrågor och sådär så sa hon att det antagligen inte var någon fara, att jag var helt normal. Men också att OM det blir värre så skulle jag gå till doktorn och ta prover. Jag? Ta prover? Nejtack. Det är nog en av de få saker här i livet som jag verkligen inte vill göra om det verkligen inte behövs. Ja, jag kanske är rädd för svaren, jag vet inte. Övrigt folk vill säkert veta om det är något fel på dem, men jag föredrar att gå ovetandes, så enkelt är det.

Annars har inte mycket nytt hänt i mitt liv. Ingen koll alls på mina tankar. Men nog om det. Hoppas ni får en bra onsdag! :-) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0