Tisdag

Är det inte det ena så är det det andra. Jag blir så trött på mig själv, F-A-N!
Nu är min fot typ helt bra med igår började något annat skit istället. Värmeslag kan man säga att jag hade. Kunde inte skratta för då blev jag kanonvarm och lika så när jag rörde mig. Sen vaknade jag i morrse vid kvart i 6 och var supervarm igen. Däremot när klockan ringde vid 07,15 så höll jag på att frysa ihjäl. När jag gick upp höll jag på att frysa ihjäl. NU håller jag på att frysa ihjäl.
Vi har redan gjort ett konstaterande; jag är inte normal. Men det visste vi ju redan liksom. Jag vet inte vad som håller på att hända med mig, men det känns inte okej. Eller det är helt enkelt inte roligt! Nej, inte alls faktiskt.

Nu ska jag jobba vidare här. Hämta kaffe och inte gå utanför dörren. Biljäveln krånglar ju igen också. Bromsvätska, hur fyller man på? Tydligen så behövs det. Vi får se om jag överlever färden till Vårdcentralen (sprutan 2 mot Twinrix) eller inte.

Helst av allt skulle jag bara vilja bädda ner mig i en varm säg med ett varmt täcke och ligga där hela dagen. Men det funkar inte så, tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0