Söndag kväll

Igårkväll efter jobbet så blev det direkt en bilfärd till festen, närmare bestämt kl. 22,00. Träffade folk jag inte har sett på över ett år, så det var trevligt med folk som man visste vilka det var :-) Sen kom taxin som tog oss vidare till O'learys där vi dansade loss ett tag innan My & jag gick och åt och slutligen åkte hem. Rolig kväll :)

Idag har inte varit fullt så rolig dag. Jag har en fot som gör ondare än någonsin och nu framåt kvällskvisten har huvudvärken sakta men säkert smugits sig på (inte bakfylla!) men det går nog över som allt annat hoppas jag :-) För nu har jag en vecka fylld med jobb och jag behöver varenda öre som kommer tjänas in då två veckors obetald semester drabbar mig ganska hårt på februarilönen. Hua, men det överlevs som allt annat.


Nej, nu ska vi titta på New Moon! Ha en mysig söndagkväll! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0