Tisdag

Hej på er.
Jag är typ död. Ville verkligen inte gå upp imorrse. Men nu är jag i alla fall på jobbet och ska sitta här till 17. Sen blir det buss hem. (Ja, ni läser rätt, jag åker numera buss. Min bror lagar ju min bil, och det var mer fel än jag trodde, haha. Men lika bra att fixa allt nu så man slipper det sen! Men förhoppningsvis är den klar imorgon.)

Igår var jag världens tråkigaste människa, på riktigt. Idag känner jag mig likadan, men ska försöka tänka positivt osv. så att det kanske bättras på, eller iaf hålla god min :) Hoppas ni får en toppendag, nu ska jag jobba vidare. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: My

Du är inte tråkig. Jag har ju likadana dagar, man mår inte bra. Men man vet inte vad som är fel. Det är frustrerande! Men det går över :) <3

2010-02-09 @ 21:09:34
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0