Fredag

Kl. 06.25
Efter en natt med inte allt för bra sömn sitter jag på jobbet, fortfarande med huvudvärk & halsen är värre. Klockan ringde vid halv 6, men morgontrött som jag är så pallrade jag inte upp mig ur sängen förrän lite senare. Men jag kom i alla fall i tid & bilen startade så det är ett plus i kanten.

Vi kollade på en komedi igår och i början av filmen var huvudrollen jättefull min mobil pep till och jag läste ett sms som Catja skickat till mig; "Varför får  jag en känsla av att du e likadan på fyllan? :)" Haha, jag? Jag som beter mig alldeles ypperligt när jag är full! Eller något.....

Ska iväg & besikta bilen sen i eftermiddag när jag har slutat, ja, om den startar då vilket alltid är lika intressant att märka ;) Hur eller hur så hoppas jag att den går igenom, har inte riktigt råd med fler utgifter nu känner jag.. så ingen shopping för mig den här månaden, det får vänta till New York.

Nu ska jag jobba här. Blir ADM för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0