Torsdag

Idag är en bättre dag än igår & i förrgår, eller ja, i alla fall psykiskt. Annars har jag extrem huvudvärk & även ont i halsen. Men ikväll ska jag vara hurtig & träna med risk för att det kommer bli värre. Måste verkligen komma igång nu! Annars gör jag det aldrig ;P

Började jobba vid 07,00 imorrse och imorgon börjar jag vid 06,30. Heja, jag älskar att gå upp tidigt! Lite skönt idag är i alla fall att vi får fralla såhär på morgonkvisten! Yum, jag älskar frallor! Med lite ost på det, kalasgott!


Nehe, dags att göra lite nytta kanske :-) Ha en bra dag. Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: My

Känn inte att du behöver träna för att jag vill eller för att jag ska slippa åka ensam. Jag kan träna själv om det är så ! :)

2010-02-25 @ 09:22:55
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0