Tillbakablickar

Det är väldigt många av dem som man umgicks mycket med förut som har lagt in gamla minnesbilder på bloggen och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar de tiderna. Tiderna när Johanna jobbade på McDonalds och vi körde driven ett antal gånger under kvällens lopp i veckor för att det var just där hon stod.
Alla gånger som vi har skrämt folk i My's bil. Antingen körde jag eller My & så låg den andra i bagageluckan. Vi hämtade någon som trodde att föraren var själv och placerade denne i baksätet och när den minst anade det så kände personen en hand i nacken... Allas reaktioner, klockrent! ♥ (Stinas reaktion var utan tvekan den bästa!!!!)

Och pricken över i:et; "JOHANNA? FÅR JAG LÅNA DIN HÅRBORSTE????"


Alla idiotgrejer, ja det är nog dom som är roligast. Kommer ni ihåg något som var sådär speciellt roligt?



Kommentarer
Postat av: Bella

Det var underbara tider :D

2010-02-17 @ 17:17:25
URL: http://metrobloggen.se/barabella
Postat av: stina

Haha man blev ju knappt rädd när johanna hoppade fram i bagaget :D

2010-02-18 @ 11:20:33
Postat av: johanna

hahah jag dör så roligt! vadå inte rädd för mig?? du va ju livrädd sten ;)

2010-02-18 @ 15:05:44
Postat av: Stina

Haha jag blev sjukt rätt, har nog aldrig hoppat så mycket i hela mitt liv :D visste inte vart jag skulle ta vägen haha

2010-02-18 @ 20:54:45
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0