Måndag

Igår var lite utav en flumdag. Jag var mest flamsig och skyllde vänligt men bestämt på överlevnadsprocess. Ja, det är precis vad det är. Jag kan inte gå omkring och vara tyst och tänka massa längre, det fungerar inte. Tydligen så ger det mig mer ont än gott, vilket inte känns helt rätt.

Helgen har varit lugn med jobb & slapp. Igårkväll kom smärtan i magen igen, även kallas magkatarr sägs det, och jag uppskattar det inte. Min fråga är följande; varför kommer det alltid på kvällarna? Jag har själv inget bra svar på det, men syster busmus spekulerade lite i det igårkväll.. Hur eller hur så tog det tid innan jag somnade, allt gjorde ont kändes det som. Somnade sedan och hade en orolig natt. Vaknade av att det gjorde ont några gånger, men lyckades snabbt somna om igen. Vaknade imorrse och visste inte hur jag skulle ligga. Dumma mage! Men det börjar nog bli bättre nu tror jag :-)

För övrigt så ska jag iväg & ta prover på torsdag. Antar att det är på tiden, så det är bara att göra det. Hoppas jag inte är döende :P
Och en sak till, min vanliga tur med bilar. Imorrse startade inte min bil. Vafaan liksom? Varför? Men men, hoppas på att få igång den sen :-)


Nu ska jag fortsätta jobba här och sluta beklaga mig! Hoppas ni mår bra :-) Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0