Torsdag

Hej på er. Har ni sovit gott? Jag kan säga som så att jag ville verkligen inte stiga upp ur sängen, men vad hade man för val? Det var bara att göra det.
Fick ju min bil igår också (+ en räkning på 740:-), som Henrik hade lagat, och det funkade perfekt! Inte ett enda hopp gjorde den. TACK!

Jag är hungrig, vilket i och för sig inte är så konstigt, men har ingen matlust. Jaja, nu har jag i alla fall fått tid för att gå & ta prover. Jag ser inte fram emot det, men antar att det behövs. Sen ska jag ta tag i mitt jobb som suger.


I'm just a little girl lost in the moment, I'm so scared but I don't show it. I can't figure it out, it's bringing me down I know, I've got to let it go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0