Onsdag

God morgon! Det är helt vitt här utanför, snön faller så vackert mot isen på östersjön utanför fönstret. Det påminner lite om min egen hjärna - kaos. Men jag är inte bitter för det :-)


Sitter som ni förstår på jobbet nu. Slutar vid 17,00 och då blir det kalas för My's bror. Sen ikväll ska jag nog ut till byn & hämta min bil om vädret tillåter..

För övrigt så pratade jag nyss med en kund som sa att hon skulle polisanmäla mig för att den förra agenten hon pratade med hade gett henne fel information och hon hade inget namn på honom. Se på fan. Vad roligt! Ja, jag har ett uuuuunderbart jobb!


Nu ska jag gå på lunch. Har haffat gunilla som lunchdejt, så slippet äta själv iaf. Skönt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0