Lördag

En sak är säker, och det är att man slutar aldrig bli förvånad. Jag tänker inte gå in mer på det just nu!


Igår när jag skulle hem från jobbet så gick jag ner & startade min bil som vanligt, backade ut från parkeringen och skulle köra ut på vägen. Problemet var bara att jag inte kom så långt. Haha, jag hade kört fast! Så det var bara att ge sig ut och försöka få bort snön så att jag kunde komma framåt, men insåg snabbt att det var is under snön. Weheey tänkte jag då och fortsatte iaf att sparka bort massa snö.
Efter några minuter kommer det en bil. Den parkerar och en kille kommer ut;
- "Har du kört fast?"
- "Ehm.. jaa.. det har jag.."
- "Haha, behöver du hjälp?"
- "Joo, jaa.. om du har tid?"
- "Jadå, hoppa in i bilen och kör, så knuffar jag!"
Och på den vägen var det. Efter några minuters knuffande så var jag ute på vägen. Tack du okände man!

Nu sitter jag på jobbet igen. Åter igen en kväll till 22, men hoppas på att få gå tidigare. Vi får väl se vad dom säger om det. Hoppas på att det inte är samma snökaos ikväll när jag slutar jobba i alla fall. Jag orkar inte fiffla med det igen.

Hoppas ni alla får en fin dag i alla fall! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0