En festlig helg!

Hej på er. Ovanligt av mig att blogga när jag inte sitter på jobbet måste jag säga, det känns lite konsitg :P

Igårkväll kom Catja till mig & My för att förfesta & senare gå ut. Jag kommer inte ens ihåg senast jag var på Palace en fredag, men dit drog vi i alla fall :-) Blev en härlig kväll med roligt folk!
Ikväll blir det att fira Matthias som fyller år (grattis på födelsedagen!) och sedan utgång. Det är väl snart dags att göra sig iordning här kan jag tänka mig så att jag inte är ute i sista minuten som jag brukar. Frågan är bara vad man ska ha på sig? Hmm.. Problemas..

Vill även passa på att säga Grattis i efterskott till Sara :) Hoppas din dag var toppen!


Drömde även att pappa dig inatt, läskigt verkligt var det. Orkar inte beskriva hela drömmen, men jag var ledsen. Min söta älskade lilla pappa. Sen vaknade jag.
vad kan detta betyda??? Någon som vet??


Imorgon beger vi oss mot sydligare breddgrader, till My's släkt över dagen. Kommer nog bli trevlig :)


Ha en bra kväll :) Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Dinka

När man drömmer om att någon dör så brukar det handla om att man avslutar något, och därmed också påbörjar något annat. Kanske handlar det just om att du accepterar er seperation iom att du flyttat. Visst, du flyttade för länge sen, men man brukar bearbeta sånt här länge och gå igenom olika faser.

Vad tror du?

Kram

2010-02-21 @ 07:48:57
URL: http://dinkas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0