Egoboost - Blondinbellas överlevnadshandbok för unga tjejer

Matkoma. Fruktansvärt. Mätt.

Blondinbellas bok förresten. Jag köpte den på release-dagen. Egentligen är den för yngre tjejer, främst dem som precis börjat gymnasiet eller ska sluta högstadiet. Men jag köpte den ändå. (Sedan när vill jag vara som alla andra liksom?) Egoboost heter den, hon berättar om sitt liv, mycket saker hon har varit med om, och hur hon tagit sig upp ur diverse olika gropar. Jag känner igen mig i mycket. En hel del faktiskt. Skillnaden mellan henne och mig är att hon vet hur hon ska hantera allt och gör också på det sättet. Jag å andra sidan, jag vet hur jag borde hantera allt, men gör det inte. Cred till dig, fröken Löwengrip, det gjorde du bra!



Om ni inte läst den, LÄS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0