Måndag

God förmiddag vänner. Har ni sovit gott? Jag har faktiskt sovit ganska gott och ville inte alls gå upp när klockan ringde. Dock var det inte så mycket att be för ju mer klockan blev så ja.. jag fick helt enkelt gå upp. Idag är det jobb som står på schemat och kvällen än oplanerad. Jag vet inte riktigt, men tror eventuellt att det kanske kan vara skönt att bara kolla på film ikväll? Det återstår att se.

När jag hade städat klart igår så ställde jag mig och lockade håret. Fråga mig inte varför, men jag kände helt enkelt för det. Så idag är jag en lockis :)

För övrigt så påbörjar jag kursen för skepparexamen nästa måndag. Borde man köpa typ studie-block och grejer? Eller är det för mycket? :D

Hoppas ni får en fin dag! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0