Göteborg 31/7-1/8

Jag vill börja med att säga - Vilken fantastisk helg!

Berätta om hela resan tänker jag inte göra, det är ändå inte roligt att läsa. Men jag kan säga som så att vi har skrattat, åkt karuseller, gått ut i ösregn vilket resulterade att vi gick till hotellet lika snabbt igen, haft bilkrångel påvägen hem, njutit, sjungit hela bilresan osv. osv.



Påväg till Göteborg


Kållorado - liseberg


3D-bio på liseberg


My & Thomas vann stjärnvinsten!


Påväg hem. "Jag kan stå på stenen, ta kort då! :D" Linslus som man är...


"MY! Ta kort på mig när jag gör såhär då! :D" Haha.. jag är som ett barn..


Kommentarer
Postat av: Stina

ooh, vilken kexchoklad :D

2010-08-04 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0