Helgen

Hej på er. Ursäkta dålig uppdatering under helgen men jag har haft lite annat för mig. Fredagkvällen var i och för sig väldigt lugn och skön. Lördagen däremot. På kvällen åkte jag, My & Thomas till John som firade sin 29års dag med buller och bång. Blev några glas vin, gitarrspelande med tillhörande sång osv. My & Thomas åkte i och för sig hem ganska tidigt men jag följde med gänget in till stan. Krögers och O'learys blev det. Mycket rolig och trevlig kväll!

Imorgon är det tillbaka till allvaret igen. Fem arbetsdagar innan det är helg igen. Och nästa helg är det kräftskiva som gäller. Yey!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken läcker bruud :)

2010-08-16 @ 18:19:00
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0