Fredagen den 13:e

Godmorgon. Idag är det fredagen den 13:e om ni har missat det. Detta betyder otyr för vissa och tur för andra. För mig vet jag faktiskt inte riktigt vad det betyder? Antagligen något simpelt som jobb ;-P
Igårkväll kom Thomas, Catja & Thomas förbi. Lika trevlig som vanligt att sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Men jag tror minsann att vi har lyckats skrämma bort Catja & Thomas nu? ;-) Haha.. Stackars flicka, hoppas du kunde sova!

Idag blir nog en bra dag! Vaknade med världens nästäppa och känner mig lite nere och allmänt opepp på det mesta. Men det är bara att försöka vända det på så fort som möjligt :-) Kom för övrigt på att sist jag hade en vagel i ögat så dröjde det inte många dagar innan jag hade feber och låg pall en längre tid. INTE okej.

Hoppas ni får en fin dag i alla fall. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0