Torsdag

Godmorgon sunshines! Imorrse var jag inte alls sugen på att gå upp ur sängen vill jag lova, vet ni varför? Jag tror att jag håller på att vå en vagel i ögat igen. Återkommande fenomen. Hatat fenomen. Och inte ett skit finns det som man kan göra åt det heller. Börjar bli trött på att de ska dyka upp titt som tätt hela tiden..
Igårkväll åkte jag & my & hyrde filmer som vi skulle se. (Köpte massa godis & chips också, man kan ju inte kolla på film utan sådant?) Jag kommer inte ihåg vad den vi såg hette, men den var inte sorglig, inte det minsta faktiskt. Och jag grät. Inte helt okej.. jag har mina aningar till varför jag gjorde det, men ändå. Sedan var det i alla fall sänggång och monopolspelande som vanligt.

Jag vill för övrigt åka till Rom på en weekend i September eller något. Är Rom en fin stad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0