Onsdag

Godmorgon! Hur mår ni? Jag mår ganska bra om man bortser från att jag är trött. Tror faktiskt inte att jag kommer vakna ordentligt på hela dagen, men det är smällar man får ta. Plus att jag har bestämt mig för att inte dricka så mycket kaffe idag heller. Undra hur det ska gå..

Igårkväll satt vi ute och hade lite utav ett deep-talk. Eller ja, det var så My utryckte det. Blev hyffsat tidig sänggång och så avslutade vi en monopol-omgång på iPhonen (och påbörjade en ny). Jag måste bara säga att Monopol på iPhone är underbart. Roligt. Tidsfördriv.



Kommentarer
Postat av: Fashion Infatuation

Mycket tjusig blogg Emmy ;) Och jag håller med om att du är konstig, men det är därför vi gillar dej! Hehe... Följ gärna min modeblogg på facebook! :D /Maria

2010-08-11 @ 15:50:07
URL: http://fashion-infatuation.blogspot.com
Postat av: sofia

åh en iphone... jag vill ha... iphone... ^^hehe

2010-08-11 @ 16:04:54
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0