Tisdag

Godmorgon!
Igårkväll hade vi lite utav en tjej-mys-kväll. Satt ute och pratade medan jag proppade i mig muffins, My laktritsnappar & Lizzie choklad. Innan dess hade vi gjort vitlöksbaguetter som vi åt. En mysig kväll helt enkelt. Det blev sänggång hyffsat tidigt och natten har inte varit jättelugn på grund av en hostande bebis (hund).  Stackars pojk!

Vädret verkar bli toppen idag också. Så ja, jag är på bra humör. Jag blir mer & mer chockad av mig själv hur jag hela tiden försöker se något positivt med allt. Men jag tror att det är vägen till att känna sig lycklig. Inte sant? Det fungerar i alla fall och det är jag glad för. Dags att sätta gång här nu! Jag önskar er en fantastisk tisdag! Kram ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0