The Studio

Några saker jag lärde mig igår:

1) Om jag någonsin drömde om att bli fotomodell när jag var yngre (vilket jag konstigt nog inte tror att jag gjorde. Jag måste i så fall varit den enda flickan som inte ville bli det...?) så har jag gett hoppet nu. I never gonna become a model.
2) Trots dåliga bilder så köpte jag tio stycken för 2000:-. Jag har alltså lagt så mycket pengar på bilder som jag hade kunnat ta själv med hjälp av en spegel? Jag ser det som ett minne typ.
3) Make-up artister som sminkar innan man ska in framför kameran sminkar inte lite direkt. Här snackar vi lager alltså. Värre än fjortisarna. (Dock sa dom något om att kamerablixten tog upp 40% av allt?
4) Jag är sjukt duktig på att välja bort vilka bilder jag inte vill ha.

Säljaren bläddrar mellan bilderna.
Jag - Nej. Nej. Nej. Nej.
Hon - Jo, den ska du ha!
Jag - Varför?
Hon - För det är snyggt när håret flyger så.
Jag - Nej, ta bort den.
Självkritisk? Eller blir jag helt enkelt inte bra på bild?

Annars var det en trevlig upplevelse. Trevliga människor. Men väntetiden - fruktansvärd!
Bilder kommer ikväll!


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

dit ska jag i em...känner man sig tvingad att köpa bilderna? låter lite så..

väntetider är inget roligt alls!!



hoppas du hinner lägga upp korten innan så jag kan se hur de fotar..

2010-08-26 @ 11:13:40
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0