Sova bör man

Jag vaknade för kanske en timme sedan. Behövligt. Uppskattat. Fortfarande seg! Kanske beror på att man har sovit för mycket? Eventuellt är det så. Igårkväll kom Catja & Thomas ner till oss och snackade lite goja en torsdagkväll. Lika trevligt som vanligt :-) Jag åt upp 7 muffins igår förresten, på typ en timma, inte jättebra kanske. Men gott var det!!

Nehe, om man ska hoppa in i duschen kanske. Jobbar till 22,00 ikväll vilket inte är den roligaste tiden men det får gå. Jag har ju inte allt för många sådana tider nu för tiden. Sen ikväll vet jag inte om Catjooo kommer igen. Imorgon är det i alla fall lite fest med gamla gänget på jobbet har jag hört. Och jag var bjuden?! Underbara oslagabara Catja & Axel.

Toooodles! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0