Skepparexamen

Pappa ringde mig nyss för att meddela att kursen för skepparexamen inte börjar på måndag. Nej det är inte ens säkert att den ska vara på måndagar. Vilken dag den ska hållas på framöver ska vi prata om när vi träffas första gången på torsdag nästa vecka. Perfekt, jag som har sett till att få sluta tidigt varje måndag! Men, det är inte pappas fel. Jag får helt enkelt blinka med ögonen lite på torsdag när vi ska prata om det. Det är ju inte bara mamma & pappa som ska övertalas heller. Utan en hel "klass". Tur att jag kan konsten att prata i alla fall..


Födelsedagspresent tack? ;)


Kommentarer
Postat av: Arne

Är den inte i minsta laget?

2010-08-31 @ 13:14:57
Postat av: Emmy

Haha jo man kan tycka det. Men jag vill ju inte ta på mig för stort ansvar liksom ;-)

2010-08-31 @ 14:29:15
URL: http://fabulousemmy.blogg.se/
Postat av: Nettan

Undrar om jag kan önska mig denna när jag fyller 50 om fyra år. Då har ju gubben lite tid på sig att spara =0)

2010-09-01 @ 11:56:22
URL: http://pysselnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0