Rix FM festival 2010

Hej på er. Solen skiner & vädret är underbart idag. Wow, perfekt sista dag innan helgen. Igår efter jobbet mötte jag upp My & Camilla inne i stan för att ta en sväng förbi Rix FM festivalen. Hela festivalen verkade vara framskjuten så vi gick en sväng runt stan innan vi gick tillbaka. Lyssnade på Anders Fernette, Rebound & Apollo Drive och sedan åkte vi hem igen. Ptja, det var ju inte så värst mycket att hänga i julgranen. Det var vi & fjortisarna!


Jag & Camilla


Camilla & My


När vi kom hem sen.

My - Man hör musiken ända hit!
Jag - Jasså? ...*lyssnar*... Nja, jag tycker mer det låter som att någon flyttar en soffa.


Kommentarer
Postat av: Towe - Fotografier

Hej! Jag har en veckans blogg-tävling på min blogg just nu, var gärna med!

Länk:

http://towe.webblogg.se/2010/august/nu-kor-vi-igang-en-veckans-blogg-igen.html#comment



2010-08-06 @ 13:18:08
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0