Plötsligt händer det

Jag kan inte förstå att ni på så kort tid har blivit så många. Varje dag blir ni fler. Jag är glad för det, absolut, det betyder att jag har möjlighet att påverka. Men samtidigt skrämmer det mig. Jag är en offentlig människa. Jag är som en öppen bok. Alla kan läsa allt som jag skriver. På gott & ont. Det kan kosta mer än det smakar om man säger så. Been there done that. Men i stärsta allmänhet är det nog roligt. Jag hälsar er välkomna till min värld!


Bild från Kreta i somras.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag tackar för dina inlägg =) Har jag något att göra om dagarna ;))

2010-08-27 @ 21:32:30
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är du!! Jag är jag! Fortsätt att blogga och att påverka världen med dina tankar! Dina tankar är väldigt viktiga för oss och alla andra. Du är klok och vi är stolta över dig!!

2010-08-27 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0