Omstrukturering

Yes, har gjort lite omsrtukturering här på bloggen. Den är nu offentlig. Fast jag har en kategori som heter "Privat" där det är inlägg som jag mest skriver för mig själv osv. För att komma in på den krävs det lösenord.

Idag är en solig och fin dag. Jag har lunch på jobbet nu och när jag slutar för dagen är planen att åka in till stan en sväng för att hälsa på Rix FM festivalen och även eventuellt möta upp Stina & Camilla en snabbis? Man lär ju inte få plats på någon uteservering, så blir nog inte så långvariga. Plus att jag ska köra, så ingen alkohol för mig :-) Annars flyter allt på som det ska göra tycker jag. Vi spelade UNO igårkväll och jag förlorade stort. Blev dock inte sur denna gången, haha. 

Imorgon är det fredag igen vilket innebär att det är sista arbetsdagen innan helg. Helgen är fortfarande opanerad för min del, men något ska man nog kunna hitta på :-) Hoppas att ni har en fin dag i solen! Kramar ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0