Monopol

Igårkväll efter mycket styrande och ställande med annat fick vi för oss att plocka fram monopol. Monopol som jag inte har spelat sedan jag var liten... ptja, det kunde väl bli skoj? Let's do it! Nu efteråt vet jag att det inte bara finns en anledning till att jag inte tycker om det. FYFAN vilken dålig förlorare jag är. Och dålig spelare.. Men vafan.. dom jag tycker bäst om fick ju sig ett gott skratt i alla fall. Men, nu dröjer det nog ett tag innan jag spelar monopol nästa gång. Om inte My skulle lyckas övertala mig i alla fall. Det är inte bara båten jag ogillar nu av olika anledningar. Pga. av att jag förlorade med skon så tycker jag inte om den heller! Nästa gång - strykgärn!


Bild från hemresan i söndags. Jag ser lite bitter ut ;-P


Kommentarer
Postat av: Tiger

Ehh ja det gör du!

2010-08-03 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0