Lördag

Välkommen helg & godmorgon världen!
Jag förstår inte riktigt hur jag lyckas sova så länge? Det är nästan lite skamligt, men mycket skönt ;-) Nu sitter jag med mitt kaffe och ska strax höra av mig till Catja. Det vankas en sväng på stan!
Igårkväll kom Catja & Thomas ner en sväng som ni kanske vet. Det slutade med att vi satt här till närmare 02.00 innan dom gick hem. Men det var en trevlig kväll! My hennes Thomas är iväg i Eskilstuna den här helgen så jag är typ all by my self.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan blir det en dusch. Ha en fantastisk förmiddag hörrni. Kram ♥

På grund av att den här bilden tog en halvtimma att ladda upp så stämmer ju mitt inlägg inte riktigt tidsmässigt nu. Underbara internet :) Hur eller hur så är bilden från Kreta i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0