Kräftskiva

Igårkväll började vi titta på Sagan om Ringen. Första filmen. Underbara filmer är det vill jag lova men vi orkade inte titta klart på den så har halva kvar. Ser kanske resten imorgon :-) Jag kommer antagligen inte ha tid att skriva mer idag. Eventuellt slänga upp någon bild kanske :-)

Ikväll vankas det kräftskiva. Månen är upphängd och borden & stolarna är på plats. Det ska duschas och fixas lite med maten. Syster ska hämtas från jobbet och hattar ska köpas. Håret ska plattas och kläder ska väljas. Ja mina vänner, det blir nog en hejdundrandes kväll kan jag tänka mig! (Hoppas inte det börjar regna....)

Hoppas ni får en fantastisk lördag kära vänner. Kram♥


Förra årets kräftskiva på kattrumpan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0