Jag? Byggarbetare?

Nej, igårkväll konstaterade jag (medan vi drog loss en heltäckningsmatta som var heltäckningslimmad i golvet) att jag inte är gjord för att arbeta med händerna. Det har resulterat i att jag har ett sår och en blåsa på tummen och även en blåsa i handen. Lite skavda knogar också är inte att förglömma. Plus att min atletiska kropp var tvungen att ta i hela den för att landa på rumpan. Så ja, lite blåmärken har jag säkert där fast jag inte har tittat efter.

Jag sitter nog helt enkelt bra i min kundtjänst-stol här där den största faran är att jag trillar i trappan eller att hissen går sönder.

Jag önskar er en fantastisk dag! Kram ♥


Jag & Bella en utekväll för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Bella

så snygga vi är :) Och jag hade velat se dig dra loss dendära mattan ;) haha

2010-08-24 @ 17:14:59
URL: http://metrobloggen.se/barabella
Postat av: Stina

Snyggisar!

2010-08-24 @ 18:07:27
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0