Får man le på korten när man är modell för en dag?

Slutar jobba klockan 15,00. Nu - fika.
Hem för att äta mat, duscha & välja tre olika outfits och skor (förstår ni mitt dilemma?)
Hämta Tess i stan vid 16 för att hon ska hinna käka också.
Befinna oss på Brofästet 16,45.

Förstår ni mitt pressade schema idag? Jag kommer vara slut som artist. Och vet ni vad bilderna kostar sen då? Det ska jag berätta för er. 3600:- för hela paketet. Över 2000:- för tio bilder. Om jag ens överlever dagen så är jag ruinerad innan kvällens slut. Överlever jag inte dagen, ja då kan jag köpa bilderna för det kan säkert vara roligt för nära & kära att få dom då. Minne liksom. På begravningen vill jag att det ska stå "Hon dog i alla fall snygg..." och sen den bästa bilden då.


Ett sista farväl till sommaren genom en bild på en blomma. (O)välkommen höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0