En kväll på Harrys med fint folk

Woups! Jag råkade sova länge... men det är okej för det var en sen natt igår. Jag åkte alltså hem till Axel på förfest. Där var hela mitt gamla team på jobbet samlat och även att det är många nya i det gänget så kände man sig snabbt välkommen i alla fall. Alla var supertrevliga!
Efter lite music-quiz & massor av snack och sjungande så vandrade vi vidare in mot stan. O'learys var planen men innan man visste ordet av det så stod man i kön till Harrys. Alltså. Det är typ 23 eller 25 där. Hur eller hur så verkade dom inte bry sig om det så in kom vi och dansade gjorde vi. Det blev en drink också, mums! Bilder blev det dock inga tyvärr. När vi skulle hem och hade ringt taxi så mötte vi upp Stina på larmtorget, gick och käkade och fick budet att vi fick åka med henne hem istället. Tack fina vän!

Nehe, nu ska jag dricka kaffe här. Linda & barnen kommer snart verkar det som. Och My & Thomas är på hemväg. Dom kommer dock inte förrens sent ikväll. Hoppas ni får en fin dag ♥

Såhär såg hela jag ut igår. Lite ovanligt för att vara jag faktiskt, men jag trivdes i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0