Det här dygnet borde ha i alla fall 30 timmar.

Klockan är tidigt och jag är vaken. Lite stressad när jag tänker på dagens fullspäckade schema och undrar hur jag ska hinna med allt. Det blir fullt ös mellan kl. 06,30-21,00 idag. Och jag skojar inte. Stress stress stress. Bugar och bockar lite extra mot den som uppfann lunch och fikor idag. Du är värd nobellpris typ. Eller kanske en Emmy-grammis? (Heter det ens så? Jag tycker i alla fall att det är häftigt att något så stort har döpts efter mig! Eller, det är väl så va?)

Vi ska ju modella sen ikväll som ni vet. Ptja.. not my cup of tea, men det får gå. As long as I look happy? Eller? Måste man alltså se snygg ut också? Peace of cake. Vi får se hur bilderna blir och om ni får se någon av dom.

Grattis på födelsedagen Thomas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0