Antikrundan, konversation

Igår när jag och My körde och hyrde filmer.

Jag: Titta! Antikrundan kommer till Kalmar den 24 Augusti!!
My: (konstig blick...) Ursäkta?
Jag: Jaa! Men det kan ju faktiskt vara ganska intressant?
My: Alltså.. det är ju tur att alla har olika intressen.. för jag menar.. om alla skulle ha samma intressen och man vill bowla en fredag så skulle det ju vara fullbokat..

Är det bara jag som tycker att det kan vara intressant att se när någon medelålders människa kommer in i ett rum med ett fult ting som inte ser mycket ut för världen och den blir värderad till en halv miljon?


Kommentarer
Postat av: tove

vi kan gå empan! :D

2010-08-17 @ 12:16:21
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0