Fredag

Jag är slut som artist. Bokstavligen talat. Jag är S L U T ! 03,33 var klockan när jag tittade på den sista gången inatt.
Världens snurrar. Jag står stilla på samma ställe som jag började men allt runt om mig rör sig.


Jag tänker inte skriva mer nu bara så ni vet. Inte idag. Inte i helgen. Kanske på måndag eller något, men inte nu. Ikväll ska valborg firas. Vi kör all in va? Jag behöver nog det, annars somnar jag. Det kanske jag gör i alla fall, beroende på om jag går gå hem tidigare från jobbet idag. En power-nap och sen kanske jag är på banan igen. Eller i alla fall inte lika trött. En power-nap & en dusch.
Lyssna inte på mig, jag är som sagt trött. Ska vara pigg ikväll, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0