Torsdag

Godmorgon! Bänkad på jobbet igen, what a surprise ;) Jobbar till 17 idag och sedan blir det en snabbis in till stan för att fixa lite smågrejer. Vad kvällen har att bjuda på återstår att se, men jag antar att jag och Lizzie får klara oss själva ;)
Igår var ingen bra dag alls för varken mig eller någon av de andra där hemma tror jag. Varför jag hade en dålig dag är inte relevant, och varför My hade en dålig dag tänker jag inte skriva. Vill bara säga att My, du är en av de starkaste människor jag känner ♥ Jag finns alltid här för dig!

Annars mår jag ungefär som igår, tänker inte gå in på det mer heller. What happens in my head, stays in my head. Eventuellt tittar ut i blogginlägg, men det vet ni ju ;)
Ha nu en bra dag kära vänner. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0