Lägesrapport

Har suttit på möte/utbildning nu i två timmar. Ögonen går i kors och ryggen värker. Hårda jävla stol!
Annars har jag faktiskt ganska roligt på jobbet. Har lunchat med Banana idag, alltid skoj med lite snackis. Och sedan lattjat lite med resterande kollegor. Sebbe säger till mig att jag alltid är så glad. Jag protesterar och då säger han att när jag är bitter så är jag liksom bitter på ett glatt sätt. Jag kan inte riktigt hålla med honom på den fronten, och det tror jag inte att många andra kan heller för den delen, tror bestämt inte han har sett mig bitter. Men låter honom hållas. Jag har i alla fall hyffsat roligt :)

Har nu en provision på 2010kr hittills den här veckan. Det kan också vara en av orsakerna till att jobbet är roligt. Jobbet får en liksom på andra tankar.
Jag skippar massa invecklade tankar i bloggen idag för det är bara slöseri med tid. Jag blir inte klokare av det och ni blir definitivt inte klokare av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0