Tisdag

Göd Mörgön som det stod på skylten i Götet när jag, My & Tess var där. Åh, vad roligt vi hade! Idag är det tisdag, vilket innebär att det är snart helg igen, ja man måste ha något att se fram emot för att klara av dagarna! Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, slappt i guess. Slutar jobba vid 19 och då ska jag hämta syster på jobbet sedan ska hon iväg på annat galej! Iiiih! I'm so happy for you! :D

Bengeten Emmy har förövrigt på sig en hoodtröja idag som det står I ♥ NY på, mysgos!


För övrigt planeras det kanske en Cypern-resa i sommar för att hälsa på Karin, wee! Aldrig varit på Cypern, så det hade varit skoj! :)

Nej, nu måste jag göra något vettigt här. Ha det bra :) Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0