Wehey!

Halleluja moment! Jag förlängde nyss 12 abonnemang vilket innebär att jag har fått 1200:- i provision enbart idag. Räknar vi ihop dagen och gårdagen så ligger jag på 1440 än så länge. OCH DET ÄR BARA TISDAG! Hoppas veckan fortsätter likadant! Har jag sagt att jag tycker om mitt jobb just nu? Ja, nu vet ni. Företag är det bästa. ♥

Vi lunchade ute i solen idag, myspys var det minsann! Varmt och skönt med solen i ansiktet! Jag proppade i mig en fet hamburgare, yummie!



Nu är det dags för mig att stoppa alla konstiga tankar som håller på att dyka upp i mitt huvud. Det är som att någonting sliter och drar i mig och viskar "det är dags att ta tag i allt som susar innanför pannbenet nu, Emmy!" Vi tar det en annan dag, inte idag. :-) Wish me luck, annars blir det ingen rolig kväll för min del :-) Kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0