Fredag

Vaknade imorrse och halsen är likadan, helvetes jävla skit rent ut sagt! Kommer till jobbet i hopp om att få sitta på adm. "Nej det ringer du mycket just nu.". Nehe nehe.. det är bara att dricka te och hoppas på att det blir bättre under dagen. Jag somnade till och med igårkväll när jag höll tummen för att jag inte skulle ha ont i halsen mer. Hjälpte tyvärr inte, men det var värt ett försök! Det som stör mig är att jag är pigg förövrigt. Ingen snorig näsa, lite hosta, men inte mycket, och ingen feber. Det hade faktiskt känts lite bättre om jag hade haft något av det också, för då hade folk kunnat se att jag inte var helt kry. Men nu är det bara jag som gnäller och säger att jag har ont. Hade känts mycket bättre om jag hade kunnat bevisa det faktiskt.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. Jag är ju pigg för övrigt så vi får väl se vad kvällen har att ge :) Dags att ta samtal här nu. Ha en trevlig dag! :-) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0