Torsdag

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag har sovit så gott att jag verkligen inte ville stiga upp imorrse. Men det var bara att göra det en aning senare än planerat och pysa iväg till jobbet. Jag hoppas verkligen inte att det halsonda är en liten start på en helvetisk förkylning för jag VILL INTE det! Och hoppas också att rösten väljer att sammarbeta med mig hela dagen! Och om det ska bli något så låt det enbart bli rösten! *håller tummarna!*

(keeps getting worse...)

Jobbar som vanligt denna veckan fram till 17 så det är ett tag kvar med konstant pladdrande. Kanske kan få administrativt arbete lite senare eller något, det vore toppen! Men vi får se. Jag ska minsann trotsa min hals så att den förstår att den ska lyda mig! Hoppas ni får en bra dag :-) Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0