Onsdag

Det var inte roligt att gå upp imorrse vill jag lova! Fyfasiken vad trött jag var. Hörde inte ens att klockan ringde förrän My sa "EMMYYY!!". Woups, förlåt! Kom iväg till jobbet i alla fall och var nyss ute och rökte med Fia. "ååh vad skönt att det är onsdag idag" kläcker hon ur sig. Åhnej.. jag har i min enfald trott att det är torsdag idag, fuck.. den här veckan fick helt plötsligt 8 dagar. Jobbigt läge!

Igår hade jag en skitdag men idag är lite bättre =) I have my reasons så att säga, no more about that. Huvudsaken är att det är bättre och att man inte tänker för mycket. Och sen att man har underbara människor omkring sig är det bästa av allt. Vet inte vad jag skulle göra annars faktiskt. ♥

Annars är det jobb som gäller för mig idag till 17,00 sedan vet jag inte. Antagligen ta det lugnt då busmus fortfarande är sjuk. Stackaren! Hoppas ni har en bra dag! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0