Måndag

Dålig uppdatering under helgen precis som vanligt.. :/ Ledsen för det, men har bättre saker för mig. I lördags blev det jobb till 21,15 för att sedan åka på förfest. Förfesten hölls hos Darko med härligt folk & sedan blev det utgång. Tack för en underbar kväll mina vänner :)
I söndags gjorde vi inte många knop. My låg sjuk stackaren och vi tittade på filmer :) En slappissöndag helt enkelt!

Nu är jag åter igen bänkad på jobbet och har en veckas arbete framför mig. Hoppas att jag inte åker på någon sjuka då jobbet för tillfället faktiskt är roligt :) Kors i taket, men i like my work! :)

Nu ska jag jobba på lite här, snart dags för fika. Ha det bra! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0