Onsdag

Hej på er. Back to reality! På jobbet möts jag av. "Heej Emmy, vi ska ha teamledarmöte nu." Åhnej tänkte jag! Jag hatar sånt, måste verkligen hinna ladda mentalt innan, men inte denna gången.. men det gick bra. Bara det att senare kom nästa chock "Jag var tvungen att flytta på din semester" Halleluja moment. Fuck. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Och sen har vi pricken över i:et. Min rygg är värre än någonsin. Jag antar att den långa flygresan har satt sina spår.

Nog med klagomål! Annars mår jag bra. Det är så sjukt skönt att vara hemma igen. Jag har missat att ungefär hela världen har förändrats, men det är roliga förändringar :) Jag är så glad att folk i min närhet mår bra och är lyckliga. Hoppas bara det håller i sig! ♥

Mer uppdatering om resan kommer under kvällens gång sen, när jag har bilderna tillgängliga :) Vad tycker ni om inläggen om NYC hittills?

Dags för mig att jobba nu. Ha en bra dag i solen! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Dinka

Härligt att höra och se hur du haft det! Skönt att vara hemma igen?

Kram

2010-04-14 @ 12:33:18
Postat av: Nadja

Vi älskar inläggen om NY , eller jag gör det i alla fall :D

2010-04-14 @ 15:33:44
URL: http://nadjasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0