New york, here I come!

Sitter på flygplatsen i danmark nu och uppdaterar via mobilen. Det känns bättre nu när vi väl har kommit iväg. Jag står på mig och har precis rökt framför min mamma, vilket jag trodde skulle vara det sista jag skulle göra. Responsen jag fick var ett skratt och "det där har jag väntat på!" jag svarade "jag kan tänka mig det. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)" sen om detta är något gott eller inte är väl en tolkningsfråga, Haha. Som ni ser på bilden har jag hittar starbucks coffee och jag är överlycklig för det! Precis vad jag behövde efter en för tidig morgon! Återkommer senare med mer information! Hoppas ni har det toppen hemma. Kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0